Notícies
FP: DEPARTAMENT DE COMERÇ I MÀRQUETING: VISITA AL PARC TECNOLÒGIC[COMERÇ I MÀRQUETING]
Dimarts, 06 de març de 2018

El passat 20 DE FEBRER, els alumnes de segon de grau mitjà d'activitats comercials i de segon de grau superior de gestió de vendes i espais comercials vam fer una visita al parc tecnoògic de la UdG i allà, 3 empreses que hi tenen la seu ens van fer xerrades relacionades amb el món del màrqueting:

Playbrand és una consultoria estratègica especialitzada en màrqueting digital. Ens van explicar els tipus de serveis que ofereixen a d'altres empreses: des de ajudar en la estratègia de màrqueitng digital o gestionar campanyes puntuals fins a gestionar absolutament tota la part del ma`rqueting digital i la presència a les xarxes sociales. La xerrada va anar a càrrec d'un dels seus fundadors, en David Marti.


Sixtemia Mobile App Studio és una empresa especialitzada en aplicacions pel mòbil. En Josep Maria Teixidor ens va explicar els difícils inicis de l'empresa, en un àtic propietat dels seus pares (a l'estil de les millors start-up's) i ens va mostrar algunes de les seves App's.

Ambdós casos són bons exemples de la notòria presència del màrqueting digital en les estratègies comercials de les empreses i de les sinergies que es produeixen en un entorn de treball com es el campus tecnològic, doncs les dues empreses comparteixen espais i, sovint, projectes.


Per finalitzar, en Xavier Romo de MCEmpreses ens va fer una classe magistral sobre el màrqueting digital a les empreses i l'e-commerce, i la forma com grans empreses (com Amazon) introdueixen innvocacions dins el món del màrqueting digital.