Notícies
El cicle de Vendes estudia com les marques influeixen en les compres[FP]
Divendres, 01 de març de 2019

CICLES FORMATIUS

 

El cicle de Vendes estudia com les marques influeixen en les compres

 

El professor Albert Vinyals destaca com les variables emocionals tenen més importància que les racionals

  

El lloretenc Albert Vinyals, doctor en psicologia i professor d'Escodi (Terrassa) i a la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), ha donat una xerrada sobre les motivacions de compra als alumnes de segon curs del cicle formatiu de grau superior de Gestió de vendes i espais comercials. Sota el títol de Consum conscient, el docent ha explicat quins factors influeixen en les decisions per a adquirir un producte, on les variables emocionals tenen més importància que les racionals. Durant la sessió, Vinyals ha analitzat alguns casos d'estratègies que fan servir les marques per a dirigir la compra del consumidor. En aquest sentit, els alumnes han visualitzat algunes de les tècniques publicitàries més utilitzades, i com aquestes queden interioritzades en la persona.

 

Vinyals és col·laborador de diversos mitjans de comunicació amb articles sobre el comportament del consumidor dins la societat de consum i autor del blog Psicología del consumo (https://psicologiadelconsumo.wordpress.com/)

 

Escodi és una escola universitària especialitzada en comerç i retail adscrita a la Universitat de Barcelona (UB)

 

Aquesta activitat ha estat coordinada per la professora Irene Freixas, del departament de Comerç.