Notícies
El Comarketing fixa l’atenció en l’àmbit digital i les marques[COMERÇ I MÀRQUETING]
Dimarts, 26 de març de 2019

CICLES FORMATIUS

 

El Comarketing fixa l’atenció 

en l’àmbit digital i les marques

 

La quarta edició de la jornada, organitzada pel departament de Comerç amb els alumnes, se celebra dimecres a la Sala Marfà 

 

  

La Sala Marfà de Girona acull el dimecres 27 de març la quarta edició de la jornada Comarketing, organitzada pel departament de Comerç i Màrqueting de l'Institut i els alumnes de primer curs del cicle formatiu de grau superior de Gestió de Vendes i Espais Comercials.

 

La jornada serà presentada per Francesc Martí, director del centre, a les nou del matí.

 

Seguidament, començaran les intervencions dels professionals convidats.

 

Eva Olivares, cofundadora de DobleSEO, propietària d’EO! Comunicació i creadora del canal de youtube Evacuinera, parlarà de la tècnica de posicionament SEO. 

 

Col·laborar o competir? és el títol de la xerrada que oferirà Sally Balde, fundador de l’empresa OKMarketing i responsable de marketing a Baluwo.com. Aquest ponent és exalumne de l'Institut Santa Eugènia.  

 

Després de l'esmorzar, Alexandra Tamas, fundadora de l’empresa Serveis Marketing, analitzarà la xarxa social Linkedin (11:30 hores). Tamas, tècnica en Comerç Internacional i Gestió Comercial, també és exalumna del centre.

 

Àlex Díaz, Cap de Màrqueting i Control de Qualitat de Renault Girona, explicarà l'evolució del màrqueting en el sector automobilístic. Àlex Díaz és llicenciat en Publicitat i Relacions Públiques.

 

La jornada acadèmica es tancarà amb una ponència sobre marques globals. Amb anterioritat, l’alumna Gabriela Gómez oferirà una actuació musical.

 

La quarta edició de Comarketing finalitzarà amb un audiovisual realitzat pels estudiants del cicle formatiu (a les dues de la tarda, aproximadament).