Notícies
Cinc experts expliquen la seva experiència a la jornada Comarketing[FP]
Dissabte, 30 de març de 2019

FP

 

Cinc experts expliquen la seva experiència a la jornada Comarketing

 


La Sala Marfà de Girona ha acollit la quarta edició de la jornada Comarketing, organitzada pel departament de Comerç i Màrqueting de l'Institut Santa Eugènia de Girona amb els alumnes de primer curs del cicle formatiu de grau superior de Gestió de Vendes i Espais Comercials.

 

La jornada ha portat cinc experts, de diferents sectors, que han explicat una vessant teòrica i la seva experiència professional en el món del màrqueting.

 

El públic assistent estava format pels alumnes i professorat dels cicles formatius del departament de Comerç (Activitats comercials i Gestió de Vendes) i de Batxillerat de l’institut. En total, un centenar de persones han escoltat atentament les explicacions dels ponents.

 

La quarta edició del Comarketing ha finalitzat amb una xerrada de Brigitte Cerfontaine, que estat responsable de desenvolupament de marca de Procter & Gamble, la multinacional nordamericana que gestiona productes tan coneguts com Dodot, Ariel, Gillette o Fairy. Brigitte Cerfontaine ha parlat sobre les marques globals.