Notícies
FP/ Set alumnes de Gràfiques i Màrqueting participen en un repte d'innovació amb marques líders[General]
Dimecres, 18 de desembre de 2019Set alumnes dels departaments d'Arts Gràfiques i de Comerç i Màrqueting participen en la primera edició de les 24 hores d'Innovació Barcelona per a Dualitza Bankia, un repte creatiu amb empreses líders de diferents sectors que se celebra a l'Espai Bital de l'Hospitalet de Llobregat.  

Els alumnes de l'Institut Santa Eugènia de Girona són:

Cicle formatiu de grau mitjà de Preimpressió Digital (Dual):

  • Èriol Fortià i Muñoz
  • Albert Riera Depares

Cicle formatiu de grau mitjà d'Impressió Gràfica i Converting (Dual):

  • Julian Esteban Martínez Giraldo
  • Cristian Monterroso Aranda
  • Carlos Trabucchelli Díaz

Cicle formatiu de grau superior de Gestió de Vendes i Espais Comercials:

  • Arnau Fusté i Busom
  • Zenai Macias i Badosa

A les 24 hores d'Innovació Barcelona, les empreses participants, com ara Aigües de Barcelona, Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya, Unilever o Vueling, plantegen reptes d'innovació als més de 200 estudiants, de cicles formatius, de diverses famílies professionals, arribats d'arreu de Catalunya.

Aquesta jornada està organitzada per la Generalitat de Catalunya i Dualiza Bankia

Les professores Eva Albert i Marta Valero coordinen la participació de l'Institut.

Foto de portada: els alumnes de l'Institut Santa Eugènia de Girona amb les professores Marta Valero i Eva Albert.

A la foto d'interior, de Dikra el Hmidi el Hlimi, Zenai Macias i Arnau Fusté, tots del departament de Màrqueting.