Notícies
FP/ Comerç i Màrqueting aprofundeix en l'estratègia digital en el Parc Tecnològic de la UdG[FP]
Dilluns, 27 de gener de 2020

Els alumnes de segon curs del grau mitjà d’Activitats Comercials i del grau superior de Gestió de Vendes i Espais Comercials de l'Institut han mantingut una trobada amb l’agència de màrqueting digital Playbrand i amb Anna Albar, directora del Parc Científic i Tecnològic de la Universitat de Girona (UdG).

David Martí, codirector de Playbrand, ha descrit les qüestions bàsiques del funcionament d’una agència de màrqueting digital i, posteriorment, ha iniciat un col·loqui amb els estudiants. El paper dels influencers, el futur dels mitjans de comunicació convencionals, els mètodes per a buscar clients o el perfil professional que es demana per a treballar en el sector han estat alguns dels temes tractats.

Anna Albar ha explicat diferents qüestions sobre la situació actual del Parc Tecnològic i de l’economia de les comarques gironines. La directora també ha dedicat bona part del temps de la trobada a respondre les preguntes dels estudiants de l’Institut Santa Eugènia. En aquest cas, els punts que van sortir feien referència a l’emprenedoria i de casos d’èxits sorgits del Parc.

En aquests sentit, la directora ha divulgat com afronten la comunicació externa de la institució des d’un punt de vista de les eines digitals.