Notícies
FP/ El 3x2 de màrqueting i publicitat innova amb el mètode l'aprenentatge basat en projectes[FP]
Dimarts, 22 de setembre de 2020El 3x2 de Màrqueting i Publicitat, que s'ofereix per primera vegada, ha començat les classes del curs 2020-21

Entre altres continguts, l'alumne s'especialitza en Investigació comercialDisseny i elaboració de material de comunicacióMàrqueting, i Relacions Públiques i Organització d'esdeveniments.

Aquests estudis s'imparteixen amb el mètode d'aprenentatge basat en projectes. Aquest mètode implica que els continguts dels mòduls s'aprenguin a través de projectes en què els alumnes treballen en equip

En aquest sentit, el cicle formatiu col·labora amb diferents empreses i organitzacions de les comarques gironines, les quals introdueixen els continguts i llancen reptes als alumnes.

L'aprenentatge basat en projectes és un mètode de treball globalitzador que pretén tornar el protagonisme a l'alumnat. 

L'Institut és el primer centre educatiu públic de la ciutat de Girona que ofereix el 3x2 de Màrqueting i Publicitat. Aquesta modalitat sorgeix de la combinació de dos cicles formatius afins per permetre obtenir dues titulacions en només tres anys.

En el cas de l'Institut Santa Eugènia, un estudiant obtindria les titulacions de tècnic superior en Gestió de Vendes i Espais Comercials (dos anys), i en Màrqueting i Publicitat (un tercer), ambdues de la família de Comerç i Màrqueting.