Notícies
FP/ Dos projectes involucren els alumnes de primer de Vendes amb la promoció del peix de Palamós[FP]
Dimarts, 09 de març de 2021Els alumnes de primer curs del cicle formatiu de grau superior de Gestió de Vendes i Espais Comercials han iniciat dos projectes que els involucren amb la promoció del peix de Palamós.

El primer projecte, emmarcat dins el mòdul professional Polítiques de Màrqueting, busca, amb un treball conjunt amb la Confraria de Palamós, conceptualitzar un nou producte que doni sortida a peix fresc sense sortida comercial.

A més a més de la finalitat merament mercantil, el projecte treballa per a potenciar la compra habitual i el consum, incidint en els atributs i les característiques del peix de Palamós.

El segon projecte és l'elaboració d'un pla de màrqueting digital per a una difusió efectiva d'Audiovisuals per a descobrir el peix de llotja dirigits a la comunitat educativa i a famílies: espècies, pesqueres i receptes marineres, que desenvolupen la Fundació Promediterrània-Museu de la Pesca, també per a fomentar la compra i el consum.

Els alumnes desenvoluparan el treball dins el mòdul professional Màrqueting digital.

Per aquest motiu, els estudiants de l'Institut han visitat el port de Palamós a fi de conèixer, de primera mà, el funcionament d'una instal·lació històrica i rellevant pel sector a Catalunya.

D'entre altres, els alumnes van assistir a l'arribada d'una pesquera i a la subhasta de peix blau, i van visitar l'aula gastronòmica de l'Espai del Peix i el Museu de la Pesca.

Ambdós projectes es desenvolupen en el marc dels programes ACTIVAFP i INNOVAFP, d'activitats d'innovació i transferència de coneixement.